We staan naast onze klanten
Korton Workforce beschikt over een eigen customer serivice afdeling met goed opgeleide professionals. Ze begrijpen daardoor de impact van de vragen die je hebt. Wij maken gebruik van een professioneel ticketsysteem, waarin alle werkzaamheden nauwkeurig worden vastgelegd. Dat maakt het communiceren wel zo prettig! Onze supportmedewerkers maken deel uit van het testteam van ontwikkeling, waardoor zij nieuwe functionaliteiten volledig kennen en zelf betrokken zijn bij de oplossingen van problemen die er zijn gemeld.
Wij vinden het erg belangrijk dat welke hulp je ook nodig hebt, wij er voor je zijn. Per telefoon en e-mail kun je onze customer service afdeling snel bereiken.
In het PDF-document ‘Servicedesk’ leest u wat de dienstverlening nog meer omvat, hoe het proces verloopt en wat de voorwaarden en uitsluitingen zijn, maar ook wat ‘Out of Scope’ is.
Wij zijn telefonisch te bereiken op
+31 (0)85 – 078 31 10
Een e-mail sturen kan 24/7 naar workforce@kortonsoftware.nl
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op.
Voor Korton Workforce kun je hier toegang krijgen tot TeamViewer om ondersteuning op afstand te ontvangen. Dit kanaal is alleen te gebruiken wanneer je door een customer service medewerker telefonisch te woord wordt gestaan en onze specialisten hierom vragen.